- Att kunden skulle tas åt sidan och att man skulle ringa efter någon som hjälpte kunden.
- Att man skulle ringa efter ansvarig chef - men det gick inte. Någon ansvarig chef fanns inte i tjänst.
- Att man skulle hitta på ett pris på toaletten eller rent av skänka den till kunden för att få problemet ur världen - gick ej, kassabiträden hade inte den behörigheten.
- Att man skulle öppna en till kassa - gick ej, fanns ej personal.
- mm
2007-04-11
Dålig service Malmö 11/4 11.30 tiden
Idag åkte jag till Bauhaus för att handla penslar och en såg. Väntan i kassan blev enormt lång 20-30 minuter. Detta berodde på att en kunds vara hade fastnat och av någon anledning inte kunde slås in i kassan. Vi kunder föreslog ett antal olika åtgärder som skulle lösa situationen:
Etiketter:
konsument
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar